Werken bij MKB Schoon!
hero-scrollScroll verder

Goede begeleiding en vast geplande controles

Duidelijke afspraken vormen de basis van onze dienstverlening.

Kwaliteit zoals afgesproken

Schoonmaken is vakwerk. MKB Schoon! voorziet het midden- en kleinbedrijf op een hoog niveau van facilitaire dienstverlening. Vooraf bespreken, inventariseren en calculeren we alle werkzaamheden. Wanneer de aanbieding het gewenste niveau heeft, zal MKB Schoon! de werkzaamheden opstarten en begeleiden. Via vaste evaluatiemomenten met één van de eigenaren van MKB Schoon! blijft de kwaliteit gewaarborgd en blijven wij u ontzorgen waar het de schoonmaak betreft.

Goed opgeleid personeel

Elke medewerker wordt bij u op locatie ruimschoots ingewerkt en krijgt een goede begeleiding over de producten en de methoden. Met voldoende aansturing en instructie is het gewenste schoonmaakniveau prima te behalen. Het werkschema wordt uitvoerig doorgenomen en uitgelegd totdat de medewerker dit kent. De periode van inwerken is ook afhankelijk van de specifieke afspraken die wij met u hebben gemaakt. Reinigen en spoelen wij bijvoorbeeld ook uw koffieapparaten dan zal de inwerkperiode langer duren.

Uitgebreide inwerkperiode

Al onze medewerkers volgen de ‘basiscursus schoonmaken’. Dit is een erkende opleiding waarvoor zij een diploma ontvangen. Op dit moment heeft ruim 90% van onze medewerkers dit diploma. Door de uitgebreide inwerkperiode en het erkende schoonmaakdiploma kennen onze medewerkers de schoonmaakschema’s, weten ze hoe zij het logboek moeten gebruiken en begrijpen ze de afspraken met onze klanten.

Passie voor ons vak

Wij leiden MKB Schoon! op een persoonlijke en gedreven wijze en die aanpak brengen wij over op onze mensen. Hierdoor werken onze medewerkers met passie voor hun vak. Om de kwaliteit van het schoonmaakwerk te borgen, werken wij met het CleanJack registratiesysteem.

Werken met CleanJack aanwezigheidsregistratie

Om inzicht te krijgen in de aanwezigheid van onze schoonmakers, gebruiken wij de CleanJack aanwezigheidsregistratie. De werking is eenvoudig. Al onze medewerkers krijgen een persoonlijke pas met een ingebouwde rfid-chip. Bij elke klant hangen we een terminal, vergelijkbaar met een smartphone, die een rfid-reader en simkaart bevat. De medewerkers registreren zich bij aanvang van hun werk door hun pasje tegen de terminal te houden. Wanneer de medewerkers klaar zijn, doen ze die handeling nogmaals. MKB Schoon! kan zo op elk moment van de dag online zien waar medewerkers actief zijn en hoe lang zij daar hebben gewerkt.

cleanjack

De belangrijkste voordelen van Clean Jack aanwezigheidsregistratie:

  • Geen discussie over aanwezigheid van schoonmaakmedewerkers.
  • Verhoging van de schoonmaakkwaliteit door scherpere inspanningscontrole.
  • Focus op kwaliteit omdat aanwezigheid geen discussiepunt meer is.
  • Controle van het werk als de medewerkers aanwezig zijn.
  • Minder administratie omdat we geen papieren urenstaten en registratie gebruiken.
  • Grotere veiligheid voor schoonmaakpersoneel als zij buiten kantooruren werken.

Wilt u uw mogelijkheden verder onderzoeken?

Neem contact op zodra u onze diensten wenst!

Contact

  • MKB Schoon!
    Korte Schaft 21 b
    3991 AT Houten
  • Platinastraat 10 e
    2872 ZX  Schoonhoven